Happy kullen 15 veckor

Onsdag den 18 december 2013.
 
 
Fyra av sex har flyttat och det känns tomt nu. Hessie och Holly är kvar några veckor till och får leka och stoja runt. Dom växer fort nu och jag får rapporter hela tiden från Halon, Haylie, Butten och Hero. Dom trivs och mår jättegott med nya kompisar som är katter och hundar.
 
Har kommit av mig lite med att uppdatera med bilder. Så jag tog mig verkligen i kragen och hade en kul fotostund igår med Holly och Hessie. Så här kommer dom, mina sötanosar! 15 veckor i måndags den 16 dec 2013.
 
HOLLY 
hona
solid röd med vitt (d 09)
bokad
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HOLLY & HESSIE
 
 
 
HESSIE
Hona
röd solid med vitt (d 09)
ledig för sällskap
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja det här var väl fina bilder på mina Maine coon tjejer! 
Nu ska vi fira jul med alla våra Maine cooner så vi kommer att få en jättekul jul!
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
önskar
Rökatten´s Maine cooner
 
Vi ses snart igen!
Vid tangenterna och kameran Annette Lilje


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0