Saknad!

7 januari 2014
 
Idag är en ny dag med nya tag. Hessie letade efter Holly efter hon åkt härifrån. Jag blir så ledsen och som man alltid gjorde med barnen försöker man trösta. Min tröst blev att försöka leka och busa med henne tills hon var så trött att hon somnade bredvid mig. 
 
Idag känns det lite bättre och Hessie har nu ätit lite mat vilket hon vägrade göra igår. Tiden läker väl alla sår eller hur? Tidsmaskinen tickar och livet måste gå vidare vad som än händer. Nu ska vi njuta av underbara Hessie och ge henne all vår kärlek och tid så att hon fortsätter att vara en sån där mysig kurrmaskin. Hessie är också väldigt framåt och kul kattunge. Hon kom bara lite bakom Holly eftersom jag fixerade mig på just henne för att hon skulle bli frisk och stark igen. Hessie snusar i örat på mig så man blir tokigt fnittrig. Håret blir tvättat och man får många pussar av henne. En jätterar tjej är vad hon är. Och hon kommer att komma fram mer nu som ensam kattunge. 
 
Mer berättarhistorier kommer att komma och förståss bilder!
 
Vid tangenterna Nettan och Happy kullen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0