2 år fyller G kullen idag den 8 januari 2015. Vi gratulerar!

Idag har vi 2 födelsedagsmissar att gratulera här hemma! Garras och Ginny! HURRA HURRA!
 
Garras har blivit en stor kille med skinn på nosen. Nyfiken och en riktig SNODDAS för han snor allt han hittar på borden som går att bära bort och gömma. Matglad och benen full av spring och hopp! Och förståss så himla läckert snygg i sin svarta pälskappa.
 
Ginny är en mera självständig dam med lite klös i blicken. Men söt som sockervadd! Fortfarande fertil. Lite tunn i kroppen och trippar fram som en liten fröken. Nyfiken och matglad. Sitter gärna på diskbänken för att invänta något extra gott. Buffandes med huvudet för att göra sig till, ja så klart man smälter. Matte har alltid något gott till denna skönhet.
 
Gracie som flyttat till Nacka i sommras mår bra och har funnit nya kompisar hos en perser och en hund. Hon har blivit kastrat och byggt på sin kropp. Har sommarställe på Åland och får klättra i träden och härja hur hon vill. Hon är helröd och så vacker! Saknar henne mycket. 
 
Gliss bor i Sundsvall och har det kul med sina två småhussar som busar med honom. En stor kille svart/vit med ett fin temperament. Bor i villa med stor altan där han får lapa sol. Mycket päls har han och stor tung kropp.
  
Gaston eller "Gasse" som han kallas bor hos min dotter Elaine i Varberg.
 
Jag hittade en allt för liten kattunge i höstas vid vägkanten och såg till att han blev en frisk och ren kille. Det var ju tur att jag hittade dig, annars hade du inte funnits nu tänkte jag. Funderade på ett namn och mitt i natten vaknade jag upp med ett "TURE" i huvet. Klart han ska heta Ture, för det var ju "tur" att jag hittade dig. Sagt och gjort så fick han flytta till Varberg och till en kompislängtande Gasse. Dom är allra bästa kompisar nu. Elaine och Bennie kan inte tänka sig ett liv utan honom. Tro mig, jag har försökt att få tillbaka honom. (Mest bara på skoj) för att få höras deras reaktioner. Nej aldrig, han stannar här!
 
Gasse och Ture var på besök i julas och Ture travade in bland alla katterna utan tvekan medans Gasse låg stilla och bevakade sin plats med morrningar och fräsningar. På dom sista dagarna försvann alla oljud från denna kille och precis när han skulle åka hem hade han också fått nya kompisar här. 
 
Så nu tar vi fram det läckraste godsaker vi kan hitta för nu ska här firas 2 års kattkalas!
 
Skriv och skicka foton på Era älsklingar så jag får berätta om Er alla andra som flyttat!
 
Tänk på att människans bästa vän är förståss katten!
 
Vid pennan/Nettan & Co
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0